T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
HATAY / ANTAKYA - Piri Reis Çok Programlı Anadolu Lisesi

eTwinning projesi Kalite Etiketi Ödülünü aldı. Oyun Gezegeni

12-09-201912-09-2019

 

Oyun Gezegeni: Proje Hakkında

Oyun her zaman sadece eğlence gibi algılansa da, aslında doğru yönlendirildiğinde ve şekillendirildiğinde çocuk eğitimi ve gelişiminde önemli bir yere sahiptir. Bu sebeple 21.yüzyıl becerileri içerisinde yer alan oyunla öğrenme ana hedefimiz olacak ve hem dijital, hem de yerel oyunların derslere entegrasyonu sağlanarak, öğrencilerimizin hem içerik geliştirmelerine imkan tanınacak, hem de eğlenerek öğrenmelerinin yolu açılmış olacaktır.

HEDEFLER

1- Öğrencilerin derse karşı motivasyonlarını arttırmak,

2- Bir işi, bir oyunu tasarlamanın ve başarmanın hazzına varmasını sağlamak,

3- Öğrenme aktivitesi sonucunda öğrencinin eğlenerek öğrenmesine imkan tanımak,

4- Öğrencilerin öğrendikleri konulara daha da odaklanmalarını sağlamak,

5- Öğrencilerin kendi ders içeriklerini üretmelerine olanak sağlamak,

6- Öğrencilerde üretim odaklı beceriler kazandırmak.

7- Öğrencilerin İşbirliği ve bağımsız çalışma yoluyla özgüven ve öz yeterliliğini geliştirmek.

8- 21.Yüzyıl becerilerini kazandırmak.

ÇALIŞMA SÜRECI

Her ay düzenli olarak kullanılacak web 2 aracı ile ilgili bir video hazırlanacak. Bu videolar twinspace ortamına yüklenerek öğrencilerin izlemeleri sağlanacaktır. Öğretmenler her ünite sonunda ders planlarını hazırlayarak oyunların derse entegrasyonunu sağlayacaklar. Her ay bir oyunlaştırma aracı ile oyunlar hazırlanarak öğrencilerce hazırlanacak ve oynanacaktır. Her dönem en az bir webinar yapılacak ve Bahçe oyunlarından bir tanesinin derse entegrasyonu tartışılarak tüm ortaklar tarafından öğrencileri ile oynamaları sağlanacaktır. Her dönem sonunda tüm ünite konularını kapsayacak oyunlar hazırlanacak ve oynanacaktır. Tüm yapılan çalışmalar bir web sayfasında toplanacak ve sınıf içerisinde Oyun gezegeni köşesi hazırlanacaktır.

BEKLENEN SONUÇLAR

1- Öğrencilerin derse karşı ilgilerinin arttırılması

2- Kendi içeriklerini üretmelerinin sağlanması

3- Bilişim teknolojilerini doğru kullanmalarının sağlanması

4-Eğlenerek öğrenmelerinin sağlanması

5-Oyun gezegeni isimli bir web portalı oluşturulması

 

Projeye katılan öğrenciler:

1.           MAHMUT BURHAN SANSAR

2.           MUSTAFA KIRMIZI

3.           NAİF AKOĞLU

4.           NURTEN DÖNER

5.           RABİA ELÇİN GÜLNAZ

6.           SAKİNE BUDANUR

7.           HATİCE ARSLAN

8.           AYTEN BAYRAK

9.           ASİYE BAYRAKTAR

10.      FATMA NUR DENİZLİ

11.      İLAYDA SEPİCİOĞLU

12.      CEREN SELÇUK

13.      ELMAS ÇOLAKOĞLU

14.      BÜNYAMİN ÖRÜZ

15.      AHMET ARIKOĞLU

 

Nilgün AKTAŞ

Proje Kurucusu

Mobilya ve İç Mekân Tasarımı Öğretmeni

Antakya Piri Reis Çok Programlı Anadolu Lisesi

 

 

 

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 13.09.2019 - Güncelleme: 13.09.2019 18:28 - Görüntülenme: 666
  Beğen | 4  kişi beğendi